VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY REZERVAČNÉHO SYSTÉMU BOHEME BARBERS (SALON BOOKING SYSTEM). A PODMIENKY SPRACÚVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Tieto Všeobecné zmluvné podmienky rezervačného systému BOHEME Barbers (Salon booking system). (ďalej len „VOP“) upravujú (i)
podmienky, za ktorých BOHEME Barbers. poskytuje rezervačný systém pre užívateľov, (ii) postup pri rezervácii
služieb v rezervačnom systéme BOHEME Barbers. a (iii) podmienky ochrany osobných údajov získavaných
a spracúvaných prostredníctvom rezervačného systému BOHEME Barbers. Práva a povinnosti poskytovateľa a
užívateľa upravujúce rezerváciu služby v zariadení sa riadia týmito VOP.
Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou rezervácie. Rezerváciou služby prostredníctvom formulára
v rezervačnom systéme užívateľ potvrdzuje, že tieto podmienky sú mu známe, uznáva ich a súhlasí s
nimi.
Tieto VOP sa nevzťahujú na práva a povinnosti medzi užívateľom a zariadením pri poskytovaní
rezervovaných služieb; tieto vzťahy sa riadia všeobecnými zmluvnými podmienkami zariadenia a v plnej
miere za ne zodpovedá zariadenie.

    1. Úvodné ustanovenia
      1.1. Zariadenie, v ktorom si hosť (ďalej len „užívateľ“) rezervuje službu, je používateľom on-line
      elektronického rezervačného systému „BOHEME Barbers.“ (ďalej tiež „rezervačný systém“),
      pomocou ktorého si užívateľ rezervuje službu v zariadení (ďalej len „zariadenie“ alebo
      „používateľ“).

      1.2. Rezervačný systém prevádzkuje BOHEME VENTURES s. r. o., Sokolovská 178/10 040 11 Košice – mestská časť Západ, IČO: 56421761, DIČ: 2122300235, info@bohemebarbers.sk (ďalej len „poskytovateľ“).

      1.3. Užívateľ si rezervuje službu v zariadení prostredníctvom on-line formulára rezervačného systému
      prístupného na web stránke daného zariadenia, webe poskytovateľa, v mobilnej aplikácii
      poskytovateľa, Facebook stránke daného zariadenia, partnerských portáloch poskytovateľa a pod.
      Rezervačný systém je dostupný z viacerých zariadení a platforiem súčasne (tablet, pc a pod.).

    1. Fungovanie rezervačného systému
      2.1. Užívateľ najskôr vyplní príslušné údaje v rezervačnom formulári rezervačného systému, t.j. vyplní
      kategóriu služby, službu, pracovníka, dátum a čas a následne vyplní meno a priezvisko užívateľa,
      telefónne číslo, e-mail, poznámku a/alebo iné povinné alebo nepovinné údaje uvedené vo
      formulári.

      2.2. a) Akonáhle užívateľ vyplní rezervačný formulár a potvrdí rezerváciu kliknutím na tlačidlo
      „Rezervovať“, je rezervácia považovaná pre užívateľa za záväznú . Následne rezervačný systém
      zašle užívateľovi informatívny email s potvrdením rezervácie. Momentom kliknutia na tlačidlo
      „Rezervovať“ sa pre užívateľa stávajú záväznými aj tieto VOP a podmienky užívania služby
      rezervačného systému v nich uvedené. b) V prípade rezervácie s platbou za službu alebo
      rezervácie so zálohovou platbou je rezervácia považovaná pre užívateľa za záväznú momentom
      úhrady služby alebo jej zálohy.
      Následne rezervačný systém zašle užívateľovi informatívny email s potvrdením rezervácie.
      Momentom úhrady služby alebo jej zálohy sa pre užívateľa stávajú záväznými aj tieto VOP a
      podmienky užívania služby rezervačného systému v nich uvedené.Užívateľ berie na vedomie, že
      zariadenie je oprávnené rezerváciu kedykoľvek zmeniť alebo úplne zrušiť. V takom prípade bude
      užívateľ vyrozumený emailom o tejto zmene/zrušení a bude užívateľovi zaslaný e-mailom kontakt
      do zariadenia.

      2.3. Užívateľ berie na vedomie, že poskytovateľ má záujem o poskytovanie vysoko kvalitných služieb
      rezervačného systému pre všetky zariadenia a užívateľov rezervačného systému. Za týmto účelom
      je užívateľ povinný zrušiť (stornovať) svoju rezerváciu najneskôr 30 minút pred termínom
      rezervácie, ak nemôže vyčerpať službu, ktorú si cez rezervačný systém v zariadení rezervoval. V
      opačnom prípade si poskytovateľ vyhradzuje použitie práva čl. 3.4. VOP.

      2.4. Užívateľ berie na vedomie, že súčasťou rezervačného procesu môže byť odosielanie
      automatických e-mailov a SMS z rezervačného systému na potvrdenie rezervácie služby,
      pripomenutie rezervácie služby, zrušenie rezervácie, zmenu rezervácie služby a hodnotenia
      služby.

    1. Rozsah služieb poskytovaných poskytovateľom
      3.1. Poskytovateľ prostredníctvom Rezervačného systému poskytuje užívateľom možnosť, aby si
      prostredníctvom neho zabezpečili rezerváciu potrebného miesta v nimi vybranom zariadení.

      3.2. Poskytovateľ zodpovedá za to, že rezervácia vykonaná v rezervačnom systéme bude v ňom
      zaznačená a zariadenie, ktorého sa týka, bude mať možnosť sa prostredníctvom rezervačného
      systému bezodkladne o nej dozvedieť.

      3.3. Užívateľ berie na vedomie, že poskytovateľ nezodpovedá za: • poskytnutie samotnej služby
      zariadením v rezervovanom čase, • funkčnosť dátovej siete užívateľa, zariadenia, funkčnosť
      verejnej dátovej siete, funkčnosť hardwarového vybavenia užívateľa, za stav programového
      vybavenia užívateľa, ako ani za prípadné zásahy tretích osôb do programového vybavenia
      užívateľa, • za neposkytnutie služby rezervačného systému v prípadoch výpadku dodávky
      elektrickej energie, výpadku dátovej siete, iných porúch spôsobených tretími osobami alebo
      zásahom vyššej moci.

      3.4. Užívateľ berie na vedomie, že poskytovateľ je oprávnený zabrániť vo vykonaní rezervácie cez
      Rezervačný systém užívateľovi, ktorý predtým podstatným spôsobom tieto VOP pri využívaní
      rezervačného systému porušil. Podstatným porušením je aj nevyužitie rezervácie a jej
      nestornovanie.

    1. Podmienky poskytovania služieb rezervačného systému poskytovateľom
      4.1. V prípade, že k prerušeniu poskytovania služby rezervačného systému dôjde z dôvodov na strane
      užívateľa, zaväzuje sa užívateľ uhradiť poskytovateľovi náklady na odstránenie tohto prerušenia.

      4.2. Poskytovanie služby rezervačného systému môže poskytovateľ zabezpečovať tiež
      prostredníctvom tretích osôb.

    1. Podmienky použitia služieb rezervačného systému užívateľom
      5.1. Pri rezervácii je užívateľ povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené
      užívateľom v rezervačnom formulári sú preto pre účely týchto VOP považované za správne,
      pravdivé a úplné.

      5.2. Užívateľ je povinný uvádzať svoje osobné údaje iba na miestach rezervačného formulára na to
      určených. Užívateľ nesmie uvádzať svoje osobné údaje do poznámky v rezervačnom formulári,
      ktorá slúži výhradne na bližšiu špecifikáciu rezervovanej služby.

      5.3. Užívateľ nie je oprávnený v rámci používania rezervačného systému používať mechanizmy,
      nástroje, programové vybavenie alebo postupy, ktoré majú alebo by mohli mať negatívny vplyv na
      prevádzku rezervačného systému, bezpečnosť Internetu či ďalších užívateľov Internetu.

      5.4. Užívateľ je povinný vyvarovať sa všetkých činností smerujúcich k tomu, aby bola znemožnená
      alebo obmedzená prevádzka serveru poskytovateľa, na ktorom je služba rezervačného systému
      prevádzkovaná, alebo realizovať iné útoky na tento server, ani nesmie byť pri takejto činnosti
      nápomocný tretej osobe či tretie osoby pre tento účel využívať. Užívateľ tiež nesmie server
      poskytovateľa, na ktorom je rezervačný systém realizovaný, zaťažovať automatizovanými
      požiadavkami.

    1. Ďalšie práva a povinnosti strán
      6.1. Užívateľ berie na vedomie, že texty, fotografie, grafické diela, počítačové programy a ďalšie prvky,
      ktoré sú súčasťou obsahu rezervačného systému alebo sú dostupné v rámci služby môžu byť
      jednotlivo a/alebo ako celok (ďalej spoločne len ako „autorské diela“) chránené autorským právom.
      Databázy dostupné v rámci rezervačného systému sú ďalej chránené zvláštnym právom
      zriaďovateľa databázy. Ak nie je s poskytovateľom písomne dohodnuté inak, môže k oprávnenému
      použitiu autorských diel dôjsť len v rozsahu a spôsobmi stanovenými rozhodným právnym
      poriadkom. Najmä nie je užívateľovi dovolené použitie autorských diel vo forme ich rozmnožovania
      (kopírovania) za účelom dosiahnutia priameho alebo nepriameho hospodárskeho alebo
      obchodného prospechu a ďalej ich použitie vo forme rozširovania, požičiavania, vystavovania či
      zverejňovania diela verejnosti (vrátane zverejňovania verejnosti prostredníctvom internetu), či vo
      forme neoprávneného použitia databázy.

      1. Ochrana osobných údajov a súhlas so spracúvaním osobných údajov
        7.1. Užívateľ poskytuje zariadeniu ako prevádzkovateľovi (ďalej pre účely tohto článku aj len
        „prevádzkovateľ“) osobné údaje slobodne a dobrovoľne, a to v zmysle Nariadenia Európskeho
        parlamentu a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o
        voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o
        ochrane údajov) (ďalej ako „Nariadenie“) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o
        zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane
        osobných údajov“). Zariadenie je oprávnené spracúvať osobné údaje užívateľa v rozsahu: meno a
        priezvisko, e-mail, telefónne číslo, poznámka a iné údaje uvedené vo formulári, ktoré zariadenie
        ako prevádzkovateľ považuje za nevyhnutné, a to za účelom využívania služieb elektronického
        rezervačného systému BOHEME Barbers., najmä však za účelom vykonania rezervácie v zariadení, prípadne
        aj na marketingové účely, ak užívateľ na takéto spracúvanie udelí zariadeniu súhlas.

        7.2. Zariadenie získava a spracúva osobné údaje užívateľov, ktorí udelili pri vykonaní rezervácie súhlas
        so spracúvaním osobných údajov uvedených v rezervačnom formulári na marketingové a
        reklamné účely zariadenia (zasielanie reklamných správ, informovanie o novinkách a zľavách,
        spotrebiteľské súťaže a pod.) podľa podmienok ochrany osobných údajov určených zariadením.
        Poskytovateľ v rezervačnom systéme vykonáva evidenciu udelených súhlasov. Odvolanie súhlasu
        užívateľa je v rezervačnom systéme evidované len v prípade, že odvolanie súhlasu vykoná
        užívateľ prostredníctvom rezervačného systému.

        SÚHLAS SO SPRACÚVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV UŽÍVATEĽOV NA MARKETINGOVÉ ÚČELY
        podľa čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia
        Ako dotknutá osoba súhlasím so spracúvaním mojich osobných údajov zariadením, a to v rozsahu:
        meno a priezvisko, e-mail, telefónne číslo, poznámka a iné údaje uvedené vo formulári na marketingové
        a reklamné účely zariadenia (zasielanie reklamných správ, informovanie o novinkách a zľavách,
        spotrebiteľské súťaže a pod.) na dobu určenú v podmienkach ochrany osobných údajov zariadenia.
        Zároveň vyhlasujem, že som si vedomá/ý, že nemám žiadnu povinnosť zariadeniu tento súhlas
        poskytnúť a tento súhlas mám právo kedykoľvek odvolať. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť
        spracúvania vychádzajúceho zo súhlasu pred jeho odvolaním. Ak tento súhlas odvolám, moje takto
        poskytnuté osobné údaje musí zariadenie bez zbytočného odkladu prestať spracúvať, ak na ich
        následné spracúvanie nemá iný právny základ. V súvislosti s neposkytnutím alebo odvolaním tohto
        súhlasu mi nemôže hroziť žiadna ujma.
        Zároveň vyhlasujem, že som bol/a ako dotknutá osoba poučený/á o svojich právach a ďalších
        informáciách v zmysle článku 12, 13 a 14 GDPR v spojení s článkami 15 až 22 GDPR.

        POUČENIE O PRÁVACH DOTKNUTĆH OSÔB A INÝCH SKUTOČNOSTIACH
        • Poskytnuté osobné údaje bude zariadenie poskytovať aj iným príjemcom, ktorých nevyhnute
        potrebuje na poskytovanie svojich služieb, najmä poskytovateľovi, poskytovateľom IT služieb,
        marketingovým agentúram, právnym zástupcom a iným spolupracujúcim organizáciám.
        • Poskytnuté osobné údaje nebudú poskytované do krajiny mimo EHS ani medzinárodnej
        organizácii.
        • Máte právo na prístup k poskytnutým osobným údajom, ktoré môžete najlepšie realizovať
        prostredníctvom písomnej alebo elektronickej žiadosti cez kontaktné údaje zariadenia.
        • Máte právo žiadať o opravu alebo obmedzenie spracúvania poskytnutých osobných údajov, najmä
        ak sú podľa vás spracúvané nesprávne.
        • Máte právo vyžiadať si poskytnuté osobné údaje na prenos k inému prevádzkovateľovi alebo
        môžete o takýto prenos požiadať priamo zariadenie alebo poskytovateľa.
        • Máte právo žiadať o výmaz svojich osobných údajov, ktoré ste zariadeniu poskytli.
        Vaše práva môžu byť obmedzené relevantným právom EÚ alebo členského štátu. Vaše osobné údaje
        nie sú a nebudú použité v rámci automatizovaného individuálneho rozhodovania.
        Ochranu svojich práv môžete realizovať aj prostredníctvom sťažnosti adresovanej Úradu na ochranu
        osobných údajov Slovenskej republiky. Pre viac informácií navštívte www.uoou.sk.
        Žiadosti o výkon vašich práv prosím zasielajte z e-mailovej adresy, ktorú ste uviedli v rezervačnom
        formulári, alebo iným relevantným spôsobom s akým s nami bežne komunikujete, aby sme Vás mohli
        bez pochybností identifikovať.

        7.3. Užívateľ berie na vedomie, že poskytovateľ ako sprostredkovateľ v zmysle čl. 28 Nariadenia
        a/alebo § 34 Zákona o ochrane osobných údajov (ďalej pre účely toto článku aj len
        „sprostredkovateľ“), spracúva osobné údaje užívateľa ako dotknutej osoby v mene zariadenia, a to
        na účel určený zariadením, najmä účel uvedený v bode 7.1. týchto VOP a v podmienkach ochrany
        osobných údajov zariadenia.

        7.4. Užívateľ súhlasí so zasielaním informácií a noviniek zo strany zariadenia súvisiacich so službami
        zariadenia na adresu užívateľa podľa podmienok uvedených v týchto VOP a v podmienkach
        ochrany osobných údajov zariadenia.

        7.5. Poučenie dotknutej osoby (užívateľa) o jej právach pri spracúvaní osobných údajov
        • právo na prístup – môžete prevádzkovateľa (zariadenie) požiadať o prístup k osobným údajom;
        prevádzkovateľ poskytne aj kópiu spracúvaných OÚ.
        • právo na opravu – môžete prevádzkovateľa požiadať o opravu nepresných alebo
        nekompletných osobných údajov.
        • právo na výmaz – môžete prevádzkovateľa požiadať, aby vymazal vaše osobné údaje, ak dôjde
        k niektorej z nasledujúcich situácií:
        ➢ osobné údaje už nie sú potrebné na účely, na ktoré boli zhromaždené alebo inak
        spracúvané;
        ➢ osobné údaje boli spracúvané protiprávne;
        ➢ osobné údaje musia byť vymazané k splneniu právnej povinnosti stanovenej v práve Únie
        alebo členského štátu, ktorá sa na prevádzkovateľa vzťahuje.
        • právo na obmedzenie spracúvania – môžete prevádzkovateľa požiadať, aby obmedzil
        spracúvanie vašich osobných údajov, ak dôjde k niektorej z nasledujúcich situácií:
        ➢ popreli ste presnosť osobných údajov, a to na dobu potrebnú k tomu, aby prevádzkovateľ
        mohol presnosť osobných údajov overiť;
        ➢ spracovanie vašich osobných údajov je protiprávne, ale odmietate výmaz týchto údajov a
        namiesto toho žiadate o obmedzenie ich použitia;
        ➢ prevádzkovateľ už osobné údaje nepotrebuje na účely spracovania, ale vy ich požadujete
        na určenie, výkon alebo obhajobu právnych nárokov;
        ➢ vzniesli ste námietku proti spracovaniu Vašich osobných údajov podľa čl. 21 ods. 1 GDPR,
        kým nebude overené, že oprávnené dôvody prevádzkovateľa prevažujú nad vašimi
        oprávnenými dôvodmi.
        • právo na prenosnosť údajov – ak dochádza k spracúvaniu osobných údajov na základe vášho
        súhlasu alebo preto, že je to nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej ste zmluvnou stranou, a
        zároveň ide o spracúvanie automatizovanými prostriedkami spracúvania, máte právo získať
        osobné údaje, ktoré sa vás týkajú, a ktoré ste poskytli prevádzkovateľovi, v štruktúrovanom,
        bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte s tým, že týmto právom nesmú byť nepriaznivo
        dotknuté práva a slobody iných osôb.
        • právo na odvolanie súhlasu – ak je spracovanie vašich osobných údajov založené na súhlase,
        máte právo váš súhlas so spracovaním osobných údajov na účel, na ktorý ste dali súhlas,
        kedykoľvek odvolať.
        • právo vzniesť námietku – môžete kedykoľvek vzniesť námietku proti spracúvaniu vašich
        osobných údajov u prevádzkovateľa na účely priameho marketingu vykonávaného na základe
        oprávneného záujmu prevádzkovateľa a vždy vtedy, keď vaše osobné údaje spracúvame na
        základe oprávneného záujmu alebo verejného záujmu, vrátane profilovania.
        • právo podať sťažnosť – máte právo podať sťažnosť u dozorného orgánu, ktorým je Úrad na
        ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27,
        www.uoou.sk.

        7.6. Dotknutá osoba si môže uplatniť svoje práva ústne, písomne alebo elektronicky, cez kontaktné
        údaje prevádzkovateľa (zariadenia). Bez zbytočného odkladu vám budú poskytnuté informácie o
        opatreniach, ktoré sa prijali na základe vašej žiadosti, najneskôr do jedného mesiaca od doručenia
        vašej žiadosti. Prevádzkovateľ môže požiadať o poskytnutie dodatočných informácií potrebných na
        potvrdenie totožnosti dotknutej osoby, ak má oprávnené pochybnosti o totožnosti fyzickej osoby,
        ktorá si uplatnila svoje práva prostredníctvom žiadosti o výkon práva dotknutej osoby. Je
        povinnosťou prevádzkovateľa zabrániť poskytnutiu osobných údajov neoprávnenej osobe. V
        takomto prípade predmetná lehota na vybavenie vašej žiadosti začína plynúť až od overenia si
        vašej identity. V prípade, že túto lehotu bude potrebné v odôvodnených prípadoch predĺžiť, budete
        o tom včas informovaní. Ak by bola žiadosť o výkon práv dotknutej osoby zjavne neopodstatnená
        alebo neprimeraná, najmä v dôsledku jej opakujúcej sa povahy, je možné odmietnuť vybaviť vašu
        žiadosť alebo je možné od vás požadovať primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne
        náklady na jej vybavenie.

        7.7. Sprostredkovateľ je oprávnený spracúvať osobné údaje dotknutých osôb prostredníctvom
        automatizovaných a neautomatizovaných prostriedkov spracúvania.

        7.8. Sprostredkovateľ je oprávnený vykonávať nasledovné operácie s osobnými údajmi: získavať,
        zhromažďovať, zaznamenávať, usporadúvať, prepracúvať alebo zmeniť, vyhľadávať, poskytovať,
        sprístupňovať, prehliadať, preskupovať, kombinovať, premiestňovať, využívať, uchovávať,
        blokovať, likvidovať, cezhranične prenášať.

        7.9. Sprostredkovateľ spracúva iba v mene prevádzkovateľa len osobné údaje užívateľov, a to
        v rozsahu meno, priezvisko, email, telefónne číslo, poznámka k rezervácii, a iné osobné údaje,
        ktoré určil prevádzkovateľ vo formulári.

        7.10. Prevádzkovateľ je povinný plniť všetky povinnosti, ktoré mu vyplývajú z Nariadenia a zákona
        o ochrane osobných údajov, najmä je zodpovedný za plnenie všetkých informačných povinností
        voči dotknutým osobám a získavanie prípadných súhlasov a nesie za ich dodržiavanie a plnenie
        plnú zodpovednosť.

        7.11. Sprostredkovateľ je povinný najmä: • spracúvať osobné údaje len na základe písomných
        pokynov prevádzkovateľa, a to aj vtedy, ak ide o prenos osobných údajov do tretej krajiny alebo
        medzinárodnej organizácii okrem prenosu na základe osobitného predpisu alebo medzinárodnej
        zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná; sprostredkovateľ je pri takom prenose povinný
        oznámiť prevádzkovateľovi túto požiadavku pred spracúvaním osobných údajov, ak osobitný
        predpis alebo medzinárodná zmluva, ktorou je Slovenská republika viazaná, takéto oznámenie
        nezakazuje z dôvodov verejného záujmu, • zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a
        informáciách, o ktorých sa dozvedel pri plnení zmluvy a spracúvaní osobných údajov, pričom táto
        povinnosť trvá aj po skončení účinnosti tejto zmluvy. • zabezpečiť, aby sa osoby oprávnené
        spracúvať osobné údaje zaviazali, že zachovajú mlčanlivosť o informáciách, o ktorých sa dozvedeli,
        ak nie sú viazané povinnosťou mlčanlivosti podľa osobitného zákona, • vykonať opatrenia podľa čl.
        32 Nariadenia a § 39 zákona o ochrane osobných údajov, najmä: – prevádzkovateľ a
        sprostredkovateľ sú povinní prijať so zreteľom na najnovšie poznatky, na náklady na vykonanie
        opatrení, na povahu, rozsah, kontext a účel spracúvania osobných údajov a na riziká s rôznou
        pravdepodobnosťou a závažnosťou pre práva fyzických osôb primerané technické a organizačné
        opatrenia na zaistenie úrovne bezpečnosti primeranej tomuto riziku, pričom uvedené opatrenia
        môžu zahŕňať najmä: pseudonymizáciu a šifrovanie osobných údajov, zabezpečenie trvalej
        dôvernosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémov spracúvania osobných údajov, proces
        obnovy dostupnosti osobných údajov a prístup k nim v prípade fyzického incidentu alebo
        technického incidentu, proces pravidelného testovania, posudzovania a hodnotenia účinnosti
        technických a organizačných opatrení na zaistenie bezpečnosti spracúvania osobných údajov; – pri
        posudzovaní primeranej úrovne bezpečnosti sa prihliadať na riziká, ktoré predstavuje spracúvanie
        osobných údajov, a to najmä náhodné zničenie alebo nezákonné zničenie, strata, zmena alebo
        neoprávnené poskytnutie prenášaných osobných údajov, uchovávaných osobných údajov alebo
        inak spracúvaných osobných údajov, alebo neoprávnený prístup k takýmto osobným údajom, –
        prevádzkovateľ a sprostredkovateľ sú povinní zabezpečiť, aby fyzická osoba konajúca za
        prevádzkovateľa alebo sprostredkovateľa, ktorá má prístup k osobným údajom, spracúvala tieto
        údaje len na základe pokynov prevádzkovateľa alebo podľa osobitného predpisu alebo
        medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná.
        • dodržiavať podmienky zapojenia
        ďalšieho sprostredkovateľa podľa podmienok zmluvy o spracúvaní osobných údajov,
        • v čo najväčšej miere poskytnúť súčinnosť prevádzkovateľovi vhodnými technickými a organizačnými
        opatreniami pri plnení jeho povinnosti prijímať opatrenia na základe žiadosti dotknutej osoby pri
        plnení práv dotknutých osôb podľa Nariadenia a zákona o ochrane osobných údajov,
        • poskytnúť súčinnosť prevádzkovateľovi pri zabezpečovaní plnenia povinností zaistiť bezpečnosť spracúvania
        s prihliadnutím na povahu spracúvania osobných údajov a informácie dostupné
        sprostredkovateľovi,
        • vymazať osobné údaje alebo vrátiť prevádzkovateľovi osobné údaje po
        ukončení trvania zmluvy o spracúvaní osobných údajov a vymazať existujúce kópie, ktoré obsahujú
        osobné údaje, ak osobitný predpis alebo medzinárodná zmluva, ktorou je Slovenská republika
        viazaná, nepožaduje uchovávanie týchto osobných údajov,
        • poskytnúť prevádzkovateľovi informácie potrebné na preukázanie splnenia povinností a poskytnúť súčinnosť v rámci auditu
        ochrany osobných údajov a kontroly zo strany prevádzkovateľa alebo audítora, ktorého poveril
        prevádzkovateľ a prispievať k nim,
        • sprostredkovateľ je povinný bez zbytočného odkladu
        informovať prevádzkovateľa, ak má za to, že sa pokynom prevádzkovateľa porušuje zákon,
        osobitný predpis alebo medzinárodná zmluva, ktorou je Slovenská republika viazaná, ktoré sa
        týkajú ochrany osobných údajov.

        7.12. Sprostredkovateľ zodpovedá za škodu spôsobenú spracúvaním osobných údajov, ak zavinene
        poruší povinnosti podľa týchto VOP a zmluvy o ochrane osobných údajov s prevádzkovateľom.

        7.13. Prevádzkovateľ týmto udeľuje sprostredkovateľovi všeobecný písomný súhlas na poverenie
        ďalšieho sprostredkovateľa spracúvaním osobných údajov.

        7.14. Informácie o cookies používaných v rezervačnom systéme

    TYP NÁZOV ÚČEL EXPIRÁCIA PRÍJEMCOVIA
    Google Analytics _ga / _gid / _gat Analyzovanie návštevnosti / používania webstránky Google default GA – marketing a vývoj BOHEME Barbers
    Local Storage salonbookingsystem.widgetcustomer Predvyplnenie rezervačného formulára Bez expirácie Prístup má len používateľ daného webového prehliadača

    1. Reklamačné konanie – Reklamačný poriadok
      8.1. V prípade akejkoľvek vady poskytnutia služby rezervačného systému, t.j. najmä v situácii pokiaľ
      rezervácia bola vykonaná, ale dotknuté zariadenie sa o nej cez rezervačný systém nedozvedelo,
      alebo nebol doručený potvrdzovací e-mail (bod 2.3 VOP) a pod., je užívateľ oprávnený informovať
      o týchto vadách cez e-mail:.info@bohemebarbers.sk Vady je povinný oznámiť do 3 dní od kedy ich zistil,
      najneskôr do 48 hodín od stanoveného termínu rezervácie v zariadení.

      8.2. Poskytovateľ vybaví reklamáciu v zákonných lehotách, o čom užívateľa vyrozumie e-mailom na
      adresu uvedenú v reklamácii, prípadne v rezervačnom systéme.

    1. Záverečné ustanovenia
      9.1. Pokiaľ nie je dohodnuté inak, každá korešpondencia súvisiaca s týmito VOP, zmluvou či
      poskytovaním a fungovaním služieb rezervačného systému musí byť druhej strane doručená
      písomne, a to elektronickou poštou, osobne alebo doporučene poštou (podľa voľby odosielateľa).
      V prípade doručovania elektronickou poštou sú správy užívateľovi doručované na adresu
      elektronickej pošty, ktorú uviedol v rezervačnom formulári.

      9.2. V prípade doručovania elektronickou poštou je správa doručená okamihom jej prijatia na server
      prichádzajúcej pošty. V prípade doručovania osobne či prostredníctvom pošty je správa doručená
      okamihom prevzatia zásielky adresátom a / alebo tiež odmietnutím prijatia zásielky, pokiaľ adresát
      (prípadne osoba oprávnená za neho zásielku prevziať), odmietne zásielku prevziať alebo
      neprevzatím zásielky v odbernej lehote.

      9.3. Strany sa dohodli, že v prípade, že právne vzťahy medzi stranami obsahujú medzinárodný prvok,
      potom sa tento vzťah riadi slovenským právom.

      9.4. V prípade, že niektoré ustanovenie týchto VOP je alebo sa stane neplatným, neúčinným alebo
      nerealizovateľným, použije sa namiesto takéhoto ustanovenia to ustanovenie, ktorého zmysel sa
      neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Tým nie je dotknutá platnosť, účinnosť a
      realizovateľnosť ostatných ustanovení alebo VOP ako celku.

      9.5. Kontaktné údaje poskytovateľa:

      BOHEME VENTURES s. r. o., Sokolovská 178/10 040 11 Košice – mestská časť Západ, IČO: 56421761, DIČ: 2122300235, info@bohemebarbers.sk

       

      Tieto VOP sú platné a účinné od 1. januára 2024
      Vo Svite, dňa 1.januára 2024